Proč jít do spolupráce se mnou?
Osobní příběh
-
Sám jsem si hledáním sebe sama prošel
-
Umím se vcítit do situace studenta
-
Mé poslání je nyní pomoc ostatním se najít
Praxe
-
Absolovoval jsem výcvik pod ICF
-
Mám za sebou víc jak 800 odkoučovaných hodin
-
Působím v projektech pro studenty SŠ a VŠ
Individuální přístup
-
Věřím v sílu individuality
-
Rozděluju zájmy jednotlivce od zájmů ovlivněných vnějším světem
-
Nedávám rady a univerzální postupy
Vášeň
-
Pocit naplnění shledávám v úspěchu a radosti klientů
-
Vidím ve své práci celoživotní poslání
-
Má vášeň je cítít v každém setkání se mnou
Co mohu nabídnout?
Nabídka služeb lze individuálně upravit na základě poptávky. Zavolejte nebo napište, určitě se domluvíme!

Má odbornost:
-
hledání sebe sama
-
osobní produktivita
Certifikace:
-
certifikovaný výcvik ICF + kurz metoda Život jako hra
-
kurz Unlock Your Potential od Jana Mühlfeita
Praxe:
-
650+ odkoučovaných hodin
-
spoluzakladatel projektu mysli na budoucnost!
Přednášky:
-
Pražský barcamp, Vysoká škola ekonomie a managementu, Gymnázia + SŠ
Podívejte se na mou přednášku
Jak najít sám/sama sebe ve světě plném možností Ti řekne Jan Houdek ve své přednášce
Reference
Gymnázium Postupická
Žákům se přednáška moc líbila a říkali, že informace, které slyšeli, jsou pro ně užitečné. Mám stejný názor.
Pro příště vím, že s Vámi musím dojednat přednášku delší. Ale i tak považuji Vaše vystoupení za živé, akční a obohacující.
Gymnázium Duhovka
Jan neměl problém si studenty získat a rychle tak navázal komunikaci. Příjemný i zajímavý styl vystupování.
Reference od žáků
Co tě nejvíce zaujalo?
-
Interakce s publikem
-
Velmi příjemné a líbilo se mi, jak je to neformální a zajímavé.
-
Konkrétní tipy na to jak najít svoji cestu v životě.
-
Přesto, že jsem se nedozvěděla nic vyloženě nového, bylo opravdu skvělé, že byly zmíněny věci jako dětské vlohy, otázka aktivit, které mě baví a samy o sobě zajímají ve volném čase a zkušenosti samotného dobrovolníka. Přátelský charakter je samozřejmě velkým plusem.
-
Moc dobře se mu poslouchalo, měl skvělé prezentační schopnosti. Přijmul mě i mnoho mých spolužáků skutečně přemýšlet o našich budoucnostech hlouběji a víc upřímně.
-
The fact that he seemed very understanding and didnt judge people for what they like/want to do. This made me feel more sure about my choices for the future.
Co bylo podle tebe dobrého na tom, pozvat si do školy odborníka z praxe?
-
Nikdy jsem se s někým takovým nepotkal
-
Potkáme se s novým člověkem, který nám pomůže koukat se na věci jinak, než lidé v našem obyčejném životě.
-
Větší míra odbornosti.
-
Bylo skvělé, že v názorech ležely zkušenosti, vlastní zážitky a charakter. Minimální věkový rozdíl hrál určitě zásadní roli.
-
Rady nám dával někdo, kdo opravdu tématu rozumí a tak nám mohl dát lepší rady než třeba rodiče a učitelé.
-
During this time in year 8, most students are very stressed about the future. This was a good experience as it eases some students about their worries while simultaneously giving a new perspective to take into account when making life-altering choices.
Chceš přednášejícímu něco vzkázat?
-
Bylo to super!
-
:)
-
Jste dobrej chlap.
-
Díky za seminář, myslím, že to ve spoustě lidech probudilo nové otázky!
-
Dobrá práce, bylo to dobrý
-
He did a great job
„Tajemství lidské existence nespočívá v pouhém přežití, ale v nalezení něčeho, pro co žít."
Fyodor Dostoyevsky, The Brothers Karamazov